Oferim consultanta si asiguram eligibilitatea operatorilor economici in vederea participarii la procedurile de achizitie publica ce au ca obiect executarea de lucrari, prestarea de servicii sau furnizarea de produse.
Servicii:
- inregistrare in sistemul SEAP – SICAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice);
- obtinere / recuperare / reinnoire certificat digital SEAP – SICAP precum si instalarea acestuia;
- asistenta in vederea utilizarii platformei SEAP – SICAP
- intocmire / gestiune catalog de produse / servicii / lucrari, pentru achizitii directe (inclusiv cumparare pozitii de catalog)
- identificarea licitatiilor de interes pentru firma dvs.;
- analiza documentatiei de atribuire;
- verificarea conditiilor de eligibilitate;
- completarea DUAE, a formularelor si a declaratiilor;
- intocmirea completa a ofertei: DUAE, documente de calificare, propunere tehnica si propunere financiara;
- semnare electronica a ofertei
- incarcarea ofertei in SEAP – SICAP
- elaborarea de contracte, acorduri de subcontractare, acorduri de asociere, angajamente terti sustinatori;
- intocmirea si transmiterea solicitarilor de clarificari privind documentatia de atribuire;
- elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante;